The Neverending Story

Meinungen zu unseren News.
Comments to our News: Feedback to our news.

Broken Sword 4?

Postby BSFan » 14. September 2005, 12:27

As much as i love the series i still think it would have been wiser to carry it on as a series. Not only only would the longevity of the series increased, but if anyone has seen a programme called "relic hunter" it was a major hit in the U.S and in my opinion it is a blatant rip off of broken sword. Whereas broken sword wasn't as popular in the states now it has a chance to be. :?
BSFan
 

Postby Guest » 17. September 2005, 01:17

Phenomenal news, i cant wait for 06 :D
Guest
 

...

Postby Hando » 19. September 2005, 11:03

hey
Are the same voice actors for george, nico etc. going to be used in BS 2.5 that were used in 1, 2 and 3?
Hando
 

Postby Tooms » 19. September 2005, 12:48

No. At the moment there are no plans to dub the english version. Instead we are going to release english subtitles.
Tooms
Sebastian Nisi
Sebastian Nisi
 
Posts: 2950
Joined: 29. April 2002, 16:17
Played Broken Sword games: 1-3

Postby Guest » 20. September 2005, 20:09

Tooms wrote:No. At the moment there are no plans to dub the english version. Instead we are going to release english subtitles.




Booooo
:cry:
Guest
 

Postby SleepingDragon » 6. October 2005, 11:54

Also ich bin sowas von enttäuscht von Revolution und dem 3. Teil... dass ich äußerst skeptisch dem 4. teil gegenüberstehe... Ich glaube nicht wirklich daran , dass BF zurück zu den Wurzeln findet.

Schon alleine das artwork sieht wieder so nach Indiana Goerge BF aus als ein richtig gestandender BF teil mit atmosphäre..
Naja ich lass mich mal überraschen...


Und ansonsten war es das dümmste was sie gemacht haben mit den Kisten Verschiebungs- bishin zu dne Schleicheinlagen.. mal ehrlich wem schleicheinlagen gefallen , der spielt kein Baphomets Fluch 3 mit dieser billigen verwurstung sondern spielt dann eher splinter cell oder whatever..
wenn ich kisten schieberei will spiel ich nen jump and Run oder knobelspiel.. aber nicht so eine billige halb verwurstung.
SleepingDragon
 

Postby SleepingDragon » 6. October 2005, 11:57

Wenn ich Baphomets Fluch spielen will , dann will ich auch ein adventure spiel kein 0815 jump and run oder was auch immer.. ( . )

Naja das ist meine Meinung dazu
(Sorry für doppelpost , nur edit ging net)^
SleepingDragon
 

Postby Guest » 6. October 2005, 13:13

Ich denke auch ein wenig , dass sie mit BF3 auch so einieges zerstört haben um überhaupt den alten weg wieder einzuschlagen..
ich weiß nicht , man kann ja nicht einfach so tun als ob Baphomets Fluch 3 nie existiert hätte und dann wieder auf Alt-Schema umschwenken.

versteht ihr was ich meine?^
Guest
 

Previous

Return to News-Kommentare



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron